TEMATYKA KOMPLEKSOWA LISTOPAD 2017

TEMATYKA KOMPLEKSOWA LISTOPAD 2017 

1. Kapryśna pogoda.
2. Mali konstruktorzy
3. Mój przyjaciel zwierzak
4. Dzień pluszowego misia

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne:
•Poznawanie i nazywanie zjawisk charakterystycznych dla pory roku - jesieni
• Wdrażanie do uważnego słuchania i wypowiadania się na temat utworów literackich.
• Wskazywanie i nazywanie części ciała.
• Poznawanie zasady współżycia w grupie stosowanie się do zasad.
• Rozpoznawanie nazywanie wybranych barw
• Nabywanie szacunku i dbałości o swoje rzeczy.
• Poznawanie zasad bezpieczeństwa w kontaktach ze zwierzętami.

 

Piosenka

„Ola i liście”

1. Poszła Ola na spacerek
na słoneczko na wiaterek
„ A tu lecą jej na głowę
liście złote i brązowe” – bis

2. Myśli Ola liści tyle
bukiet zrobię z nich za chwilę
„la la la la la la la la
la la la la la la la la „ - bis

Wiersz

Słowa „proszę” i „dziękuję”
Znam rozumem i stosuję.
A gdy komuś krzywdę zrobię,
To „przepraszam” także powiem

Opublikowano w Grupa Aniołków

TEMATYKA KOMPLEKSOWA PAŹDZIERNIK 2017

I   Moja rodzina
II  Światło czerwone, światło zielone
III Jesień za oknem
IV Nasze zabawki

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne:

 Rozwijanie umiejętności słuchania ze zrozumieniem.

 Wzmacnianie więzi rodzinnych

 Poznawanie zasad ruchu drogowego

 Kształtowanie poczucia rytmu

 Rozwijanie umiejętności swobody wypowiedzi

 Rozwijanie sprawności manualnych

 Poznawanie zabaw tradycyjnych

 Rozwijanie ogólnej sprawności ruchowej

 

Piosenka

Tu paluszek”

Tu paluszek, tu paluszek

tu po środku jest mój brzuszek.

Tu jest rączka, tutaj druga,

a tu oczko do mnie mruga.

Tu jest buźka i ząbeczki

tu wpadają cukiereczki.

Tu jest nóżka i tu nóżka

Zatańcz ze mną jak kaczuszka.

 

Wiersz

Podaj podaj mi kasztana

tego brązowego pana.

Podaj szybko podaj żwawo

Rączką lewą rączką prawą.

Opublikowano w Grupa Aniołków

TEMATYKA KOMPLEKSOWA WRZESIEŃ 2017

Nasze przedszkole.
Wszyscy razem
Jestem przedszkolakiem.
Witamy panią jesień.

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne:

Zapoznanie się dzieci z nauczycielem oraz dzieci w obrębie grupy,
 a także z salą zabaw.

Wdrażanie do zgodnego współdziałania  w zabawie z innymi     dziećmi i współpracy z nauczycielem;

Poznanie podstawowych pomieszczeń przedszkola (sala, szatnia,    korytarz) i ich funkcji;

Rozwijanie zdolności do uważnego słuchania opowiadań i wierszy oraz wypowiadania się w różny sposób;

Uświadomienie konieczności przestrzegania zasad gwarantujących bezpieczeństwo w przedszkolu i poza nim;

Poznanie ogrodu przedszkolnego i zasad tam obowiązujących;

Piosenka

Na spotkanie z Trampolinkiem”

  1. Na spotkanie z Trampolinkiem

biegną chłopcy i dziewczynki.

Baw się z nami hopsaj z nami,

a my z Tobą zaśpiewamy.

Ref. Hej, hop, la, la, la, ty i ja,

        hej, hop, la, la, la, ty i ja!

    II. Trampolinek opowiada,

O przygodach i zabawach.

Siadaj w kole razem z nami

A, my chętnie posłuchamy

Ref. Hej, hop, la, la, la, ty i ja,

        hej, hop, la, la, la, ty i ja!

Wiersz
 Wpadła gruszka do fartuszka

A za gruszką dwa jabłuszka

A śliweczka wpaść nie chciała

Była jeszcze nie dojrzała.


 

Opublikowano w Grupa Aniołków

Find the last offers by SkyBet at www.bettingy.com BettingY.com Bonuses